- Thank you received: 1
Ask the community, share ideas, and connect with other LimeSurvey users!
<script type='text/javascript'>window.debugState = {frontend : (0 === 1), backend : (0 === 1)};</script><script type="text/javascript" src="/tmp/assets/26c80b7f/jquery-3.1.1.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/26c80b7f/jquery-migrate-3.0.0.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/cd55fdc5/build/lslog.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/63929fd5/min/pjax.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/8dee936d/survey.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/e6cd9fde/template-core.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/130d10a/bootstrap.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/6964414c/scripts/theme.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/6964414c/scripts/ajaxify.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/6964414c/scripts/custom.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/5c5d01c3/survey_runtime.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/b90d1243/jquery.plugin.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/b90d1243/jquery.keypad.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/b90d1243/jquery.keypad-de.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/5c5d01c3/nojs.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/4913444a/em_javascript.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript"> /*<![CDATA[*/ LSvar={"bFixNumAuto":1,"bNumRealValue":0,"sLEMradix":".","lang":{},"showpopup":1,"startPopups":{},"debugMode":0}; /*]]>*/ </script>
<script type='text/javascript'>window.debugState = {frontend : (0 === 1), backend : (0 === 1)};</script><script type="text/javascript" src="/tmp/assets/26c80b7f/jquery-3.1.1.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/26c80b7f/jquery-migrate-3.0.0.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/cd55fdc5/build/lslog.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/63929fd5/min/pjax.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/8dee936d/survey.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/e6cd9fde/template-core.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/130d10a/bootstrap.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/6964414c/scripts/theme.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/6964414c/scripts/ajaxify.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/6964414c/scripts/custom.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/5c5d01c3/survey_runtime.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/5c5d01c3/nojs.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/4913444a/em_javascript.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript"> /*<![CDATA[*/ LSvar={"bFixNumAuto":1,"bNumRealValue":0,"sLEMradix":".","lang":{},"showpopup":1,"startPopups":{},"debugMode":0}; /*]]>*/ </script>
<script type="text/javascript" src="/tmp/assets/b90d1243/jquery.plugin.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/b90d1243/jquery.keypad.min.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/b90d1243/jquery.keypad-de.js" class="headScriptTag"></script> <script type="text/javascript" src="/tmp/assets/5c5d01c3/nojs.js" class="headScriptTag"></script>
The bugtracker seems to have no single-sign-on.pgs wrote: Well, with my limesurvey.org-account I cannot login in the bugtracker, and so I cannot open a ticket.